Ата-аналарға ақпарат

 

122у32к.png

 

 

"Білім берудің жаңартылған мазмұны жағдайында критериалды бағалау" атты ата-аналар жиналысының »

Есебі

                                         15.11.2019ж. №2 Песчан ЖОББМ

2019 ж.15 қарашада Песчанка №2 ЖОББМ базасында 5,10 сыныптар үшін "жаңартылған білім мазмұны жағдайында критериалды бағалау. Мектеп директоры Н. Т. Алипова кіріспе сөз сөйлеп, оқу үрдісіне критериалды бағалаудың жаңа жүйесін енгізу қажеттілігі туралы айтты. Мектеп координаторы Т. Н. Касаткина мектептегі сабақтарда формативті бағалау, ББЖБ, ТБЖБ қалай жүргізілетіні, дескрипторлар және бағалау критерийлері деген не, олар не үшін қажет және мектепте модерация процесі қалай өтіп жатқандығы туралы айтып берді. Ата-аналар қоғамдастығына "ҚО өткізу тәртібі туралы" бейнематериал ұсынылды, "ата-анаға нені білу керек?", сондай-ақ"электрондық журнал қалай толтырылады" бейнеролигі.

Пән мұғалімдері оқушылардың жиынтық жұмыстарының нәтижелерін айтып, көрсетті. Ата-аналар өздерін қызықтырған сұрақтарына жауап алды.

Соңында ата-аналарға ұсыныстар беріліп, кездесудің қорытындысы шығарылды.

 

 

 

 

IMG-20191118-WA0059.jpg

 

 

IMG-20191118-WA0066.jpg

 

IMG-20191118-WA0067.jpg

 

 

.png

 

 

 

Тамақтануды ұйымдастыру мәселелері бойынша

 

2014 жылдан бастап депутаттардың бастамасы және мектеп директорларының ұсынысы бойынша мектепте тамақтануды ұйымдастыру бойынша көрсетілетін қызметтерді, тауарларды жеткізушіні таңдау тамақтану сапасына әсер ететін баға демпингіне, сондай-ақ мектеп директорларының көрсетілетін қызметтерді жеткізушілерге тікелей бақылауды жүзеге асыру мүмкіндігінің болмауына байланысты Мемлекеттік сатып алу жүйесінен шығарылды.
Бүгінгі күні орта білім беру ұйымдарында білім алушыларды тамақтандыруды ұйымдастыру және мектепке дейінгі ұйымдарда, жетім балалар мен ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларға арналған білім беру ұйымдарында тәрбиеленетін және оқитын балаларды тамақтандыруды қамтамасыз етуге байланысты тауарларды сатып алу тәртібі пысықталды(ҚР БҒМ 31.10.2018 ж. №598 бұйрығы).
Тамақтану сапасы мен қауіпсіздігін кепілдендіру мақсатында Ережелерде қызметкерлердің білікті штаты бар осы қызметті көрсетуге неғұрлым дайындалған өнім берушіні таңдауға мүмкіндік беретін өлшемдер көзделген (жұмыс тәжірибесі, аспаздардың біліктілігі, технологтардың, диетологтардың, оң сипаттамалардың, азық-түлік өнімдерінің өзіндік өндірісі, энергия үнемдейтін жабдықтардың болуы).
2018 жылдан бастап тамақ өнімдерін сақтау жағдайына, дайындалатын тағамдардың қауіпсіздігі мен сапасына әсер ететін мектеп асханаларының материалдық-техникалық базасын жақсарту үшін мемлекеттік-жеке меншік әріптестік тетігі енгізілді.
Сондай-ақ, Ережеге сәйкес конкурстық комиссиялардың құрамына ҮЕҰ және ата-аналар қауымдастығы, қамқоршылық кеңестері, сондай-ақ қоғамдық денсаулықты сақтаудың аумақтық органдарының өкілдері енгізілген.
Өнім берушілердің жаңа және табиғи азық-түліктерді пайдалануын қамтамасыз ету үшін Ережелерде өнім берушілердің мектептік тамақтандыруды ұйымдастыру кезінде пайдаланылатын (шаруа немесе фермер қожалығы, жылыжай және басқалар) азық-түліктердің өз өндірісінің болуы үшін қосымша балл алуы және отандық өндірушілердің азық-түліктерін сатып алуы көзделген.
Тағамдардың, Тамақ өнімдері мен аспаздық өнімдердің тұтынушылық қасиеттері, олардың органолептикалық қасиеттері, дайындау технологиялары мен шарттары балаларға арналған Тамақ өнімдерінің қауіпсіздігі бөлігінде Еуразиялық экономикалық одақтың техникалық регламенттеріне сәйкес келуі тиіс.
Өнім беруші Шарт талаптарын бұзған немесе тиісінше орындамаған жағдайда, шарт сот тәртібімен бұзылады және осы өнім беруші жосықсыз деп жарияланады (2018 жылғы 31 қазандағы №599 бұйрығы).
2015 жылы білім алушылардың жекелеген санаттарын сапалы тамақпен қамтамасыз ету мақсатында министрлік Қазақ тамақтану академиясымен бірлесе отырып, балалардың жас ерекшеліктерін ескере отырып, бір реттік мектептік тамақтанудың бірыңғай нормалары әзірленді(2012 жылғы 12 наурыздағы №320 ҚР ПП-не толықтырулар енгізілді).
Бұл нормаларда балалардың ағзаға қажетті барлық микронутриенттерді: дәрумендерді, минералдық заттарды және микроэлементтерді алуы көзделген.
2018 жылы Қазақстан Республикасының Денсаулық сақтау саласын дамытудың 2016-2019 жылдарға арналған "Денсаулық" мемлекеттік бағдарламасын іске асыру шеңберінде, сондай - ақ білім беру ұйымдары оқушыларының салауатты (ыстық) тамақтануына қызығушылығын арттыру мақсатында ҚР ДСМ оқу орындарында тамақтану рационы бойынша бірыңғай стандарттар әзірленді.
2019 жылдан бастап министрлік білім беру органдары мен ұйымдарының мектептік тамақтануын ұйымдастыруына камералдық бақылау енгізді, ол объектіге бармай бақылау іс-шараларын жүргізуге мүмкіндік береді.
Сонымен қатар, министрлік ҚР ҚМ-мен бірлесіп конкурстық рәсімдерді мемлекеттік сатып алу порталы арқылы электрондық форматқа ауыстыру мәселесін пысықтауда.
Бүгінгі күні мектеп қызметкерлері мен ата-аналар жұртшылығының қызмет көрсетуіне тұрақты бақылауды жүзеге асыру мүмкіндігі заңнамалық түрде қарастырылған. Әр мектепте балалардың тамақтануын бақылау бойынша комиссия жұмыс істейді. Комиссияны мектеп директоры басқарады,құрамына мектеп медбикесі, педагогтар, ата-аналар комитетінің, қамқоршылық кеңесінің мүшелері кіреді.
Тамақтануды ұйымдастыру ережесіне сәйкес қызметті жеткізуші ай сайын орта білім беру ұйымының басшысына олардың сапасы мен қауіпсіздігін растайтын құжаттарды қоса бере отырып, білім алушылар үшін пайдаланылатын тамақ өнімдерінің тізбесі туралы мәліметтерді ұсынуы тиіс.
Күн сайын медицина қызметкері немесе жауапты тұлға дайын тағамдардың сапасын органолептикалық бағалау журналына жазба енгізе отырып, органолептикалық бағалауды жүргізеді.
Осылайша,қазіргі уақытта мектеп әкімшіліктеріне балалардың тамақтану сапасына ықпал етуге мүмкіндік беретін барлық қажетті тетіктер пысықталды. Бүгін, бірінші жоспарға білім беру ұйымдары басшыларының (бракераждық комиссия төрағалары) жауапкершілік деңгейі шығады деп тану керек.
Осыған байланысты, Министрлік қызметінің негізгі бағыты мектептегі тамақтанудың сапасын арттыру бойынша тамақтану сапасын бақылау бойынша бракераждық комиссиялар қызметінің тәртібін кеңінен ақпараттық жария етуді қамтамасыз ету болып табылады. Сондай-ақ білім алушылар мен олардың ата-аналарын балалардың тамақтануын ұйымдастыру кезінде бұзушылықтар анықталған кездегі одан арғы іс-әрекеттер туралы хабардар ету.

 

 

 

 

 

Қауіпқа Назар аударыныз!!!

Біраз мерзімнен соң жаз маусымы басталады, балаларымыздың жазғы демалысқа шығуларына да бір айдан азғана уақыт қалды. Олардың еркіндікке қолдары жетіп, уақыттарын ата-аналары тарапынан қадағалаусыз өткізетін бос уақыттары көбейеді. Ата-аналардың электр құралдарын пайдалану кезінде Қауіпсіздік техникасын сақтау ережелерін және басқа да САҚТАЛУҒА тиісті қарапайым мәселелерді өз балаларына ескертіп олармен таныстыру үшін біраз уақыттарын бөлуі қажет болады. Ол Сізді және Сіздің балаларыңыздың қауіпсіздігін қамтамасыз етеді.

Қауіпсіздік ережелерін сақтамау салдарынан ауыр зардаптарға – балалардың қаза болуына және зардап шегуіне әкеліп соққан бірнеше қайғылы оқиғаларды мысалға келтірейік:

- 2001-2002 жылдары Павлодар облысында электр тогы соғу салдарынан бес бала қайтыс болды. Барлық жағдайлар балалар трансформатор подстанцияларының бөлмесіне кірген немесе электр тасымалдағыштар желісінің тіреуіне шыққан кезде болған;

- 2014 жыл Баянауыл ауылы. 7 жастағы ұл бала достарымен тығылмақ ойнап жүріп, трансформатор дүңгіршегінің (КТП) төбесіне шығып, кернеуі 10 кВ токөткізгіш шинаны қолымен ұстаған. Нәтижесінде, бала денесінің 15%-н күйік шалып, сол қолы ампутацияланды;  

- 2015 жыл, Маңғыстау облысының Бейнеу ауылы. 11 жастағы ұл бала ойнап жүріп, трансформатор қоршауының ішіне кірген. Ток өткізгіш элементтерге жанасқанда, оны ток соқты. Нәтижесінде, баланың екі қолын бірдей ампутациялауға тура келген;

- 2018 жыл. Жаңаауыл а. 12 және 14 жастағы ұл балалар спорт алаңында ойнаған кезде қоршауға шығып электр желісіне тиді. Нәтижесінде балалар қайтыс болды.

Сондықтан, мыналарды істеуге үзілді-кесілді тыйым салынады:

  • Трансформатор және ток бөлетін подстанцияларға өте жақын келуге және жанасуға, ішіне енуге және төбесіне шығуға болмайды;
  • Электр тасымалдағыш кәбілдердің және әуе желілерінің жерде жатқан және үзілген жалаңаш сымдарына жақындауға және ұстауға болмайды;
  • Бойында электр тогы жүріп жатқан жалаңаш сымдарға жанасуға болмайды;
  • Құралдарда немесе сымдарда электр тогының бар-жоғын білу үшін саусақпен тексеруге болмайды;
  • Сым оқшаулағыштарға зиян келтірмеу және қысқа тұйықталуды (от шығу) болдырмау үшін оларды есікпен, терезе жақтауларымен қыстыруға, шегелерге бекітуге болмайды;
  • Электр өткізгіштер жылу батареяларына, су құбырларына, телефон және радиотрансляция сымдарына жанаспауын бақылап отыру қажет;
  • Балалардың розеткалардың жанында ойнауларына, оған шпилькалар мен түйреуіштер тығуына, сымдарды ұстауына жол бермеу керек, өйткені бұл ток соғуына әкеліп соғады;
  • Сулы қолмен электр лампочкаларын, тұрмыстық приборларды жағу немесе сөндіру қауіпті. Жанып кеткен лампочкаларды ажыратқышты сөндіріп қойып ауыстыру қажет;
  • Корпустарының бойымен ток жүріп тұрған тұрмыстық электр құралдарды («тістейтін» прибор) пайдалануға үзілді-кесілді тыйым салынады. Құралдарды қосқан және ажыратқан кезде штепсель айырын сымнан емес пластмасса колодкасынан ұстау қажет;
  • Су қайнататын, ас пісіретін (электр шәйнектер, кәстрөлдер) приборларды желіге құрғақтай қосуға болмайды. Олардың кем дегенде үштен бір бөлігін сумен толтыру керек. Шәйнекке немесе кәстрөлге су құйғанда, олар міндетті түрде токтан ажыратулы болуы қажет;
  • Сондай-ақ, приборлардан ажыратылған шнурлар да штепсельді розеткадан ажыратулы болуға тиісті, себебі, оған байқамай жанасқан кезде ток соғуы мүмкін;
  • Кез келген тұрмыстық электр құралдарды бір қолмен, мүмкін болса, оң қолмен, және сол кезде су жүретін, газ және жылу құбырларына жанаспай қосу немесе ажырату қажет.
  • Өрт шығуын болдырмау үшін, тұрмыстық электр приборларын арнайы тұғырларға (керамикалық, металл, немесе асбестен жасалған) және жылдам жанатын заттардан (перде портьер, дастархан) қауіпсіз қашық жерге орнату қажет.
  • Желіге қосулы электр құралдарын қараусыз қалдыруға немесе оларды бақылауды балаларға тапсыруға болмайды. Бұл өрт шығуына себеп болуы мүмкін. Осыны балаларыңызға түсіндіріңіз, оларға қарапайым Ережелерді ұқтыру үшін уақытты Бүгін табыңыз, өйткені Ертең кеш болуы мүмкін.

ҚР ЭМ Атом және энергетикалық қадағалау мен бақылау комитетінің Павлодар облысы бойынша аумақтық департаменті.

 

 

 

23ПЙМФ.png 8ЛО.png  6ЦЛ7.png

Ата-аналар жиналысын өткізу формалары.

 

Баланы өмірге бейімделуге мектеп, ұстаз және ата-ананың орны бөлек. Туындаған тәлім – тәрбиедегі жарасымдылық мектептен ата-ана әлеуметтік орта бірлесіп жұмыс істеген жағдайда ғана үйлесімділік табады. Халық Ұяда не көрсең, ұшқанда соны ілерсің деп тегін айтпаған. Баланың қоғамдық әлеуметтік дамуы жанұяда өз орнын алуынан басталады. Ата-ана балаға жеке тұлға ретінде баға беріп, дамытып жетілдіреді де, аяқтандырған балапанын мектепке табыс етеді.

 

Жобаның өзектілігі:

 

Ата –аналарды мектеппен байланысын ғылыми түрде қалыптастыру. Отбасындағы бала тәрбиесіндегі қателіктердің алдын-алу. Психолого-педагогикалық білім бере отырып, ата-ананың бала тәрбиесіндегі тәжірибесін арттыру.

 

Жоба мақсаты:

 

Әр отбасының бала тәрбиесіне белсене қатысуының маңызын көрсету. Баланың мейірімді,сыпайы әдеттерді бойына сіңіріп,өсу жолдарын ата-аналармен бірлесе қарастыру.

 

Мектеп — өскелең ұрпақты тәрбиелеу жүйесіндегі шешуші буын. Оның жас ұрпақты тәрбиелеудегі рөлі өте зор. Еліміздің бүкіл жастары мектеп арқылы өмірге жолдама алады. Мектеп ешуақытта ата-аналардың қоғамынан бөлініп, өз бетінше жеке дербес мекеме болған емес. Сондықтан оның іс-әрекеті отбасымен, жұртшылықпен, еңбек ұжымдарымен табиғи байланысты. Осы байланыстың тәсілдері жобада қарастырылып, бірнеше үлгісі көрсетілген.
Мектеп тәрбиеге байланысты барлық қоғамдық күштерді ұйымдастыру және біріктіру ролін атқарады. Ол ішкі тәрбие процесін басқарып қана қоймай, сонымен бірге мөлтек аудандарда, кәсіпорындарда жүргізілетін тәрбие жұмысының мақсатқа бағыттылығын қамтамасыз
етеді. Осы тұрғыдан мектеп оқушыларымен тәрбие жұмыстарын ұйымдастырудың жеке адамның дамуында және қалыптасуында сынып жетекшісінің негізгі функциясы ата-аналардың ықпалын үйлестіріп, біріктірудің орталығы болып табылады.
Әрбір отбасы (жанұя) бүкіл ғасырлар бойы адам баласы тәрбиесінің құралы болып келді. Сондықтан ол адам үшін ең жақын әлеуметтік орта.
Жанұя, отбасы- белгілі дәстүрлердің, жағымды өнегелердің, мұралар мен салт- дәстүрлердің сақтаушысы. Онда бала алғаш рет өмір жолымен танысады, қоршаған ортамен танысып, мінез-құлық нормаларын игереді. Сондықтан үйелмендік өмір жеке адамның азамат болып өсуінің негізі. 
Сынып жетекшісінің жұмысы — оқыту мен тәрбие жұмысындағы мектептің одақтасы болу. Өйткені, бала тәрбиесінің мектепте нәтижелі болуы осындай ынтымақтастыққа негізделеді.
Мектеп пен отбасының ынтымақтастығының бірнеше формалары бар. Сынып пен отбасының байланысының басты формасы ата-аналар жиналысы. Онда көптеген мәселелер, мысалы, күнделікті өмір, еңбек демалыс, оқушылардың бос уақыты, кәсіптік бағдар, оқу және тәрбие жұмысы, т.б. талқыланады, оларды одан әрі жетілдірудің нақты жолдары қарастырылады.
Сынып жетекшілер мен ата-аналардың арасындағы байланыс тек жиналыс өткізу деп есептесе, қателеседі. Ата-аналар жиналысында оқу үлгерімі, сабаққа қатысуы жайында сөз болады. Сол себепті ата-аналар сынып жиналысына аз келеді. Ата-аналар да жұмыс бастылыққа салынып, бала тәрбиесіне көп көңіл бөле бермейді. Сол себепті мұғалім ата-аналар жиналысында осы проблеманы да «Сізді тәрбиелеймін» деп емес, сіздерге «көмек» деп түрлі формада өткізсе , баланы ата-анасы жақсы танып, кемшілікті дер кезінде түзер еді. Бала мектептен көрі үйде көп болады. Ендеше,отбасы дене және психологиялық жағынан сау, ақыл- ой және интеллектуалды дамыған, алдында күтіп тұрған еңбекке, қоғамдық және отбасылық өмірге даяр жеке тұлғаны қалыптастыруға міндетті.

 

Осы міндеттерді шешуде оқу бағдарламасын меңгертуде түрлі тиімді әдістер мен технологияларды пайдаланған сияқты, ата-аналарға көмек ретінде ата-аналар жиналысының дәстүрлі емес жұмыс формасын пайдаланған өте тиімді.

 

 

 

 

 

«№2 Песчан жалпы орта білім беру мектебі»ММ 2016-2017 оқу жылының ұйымдастырулы аяқталуына дайындық бойынша іс-шаралар жоспары.

 

Іс-шаралар

Мерзімі

Жауаптылар

1

Педагогикалық кеңес: қорытынды аттестаттауға шығарылатын оқу пәндерінің тізімін анықтау, 5-8, 10 сыныптарда қорытынды аттестаттауды өткізу формаларын анықтау.

27.03.

Оқу ісінің меңгерушілері, ӘБ жетекшілері

2

Өнімдік кеңес: №2 ПЖОББМ педагогикалық ұжымының оқу жылының аяқталуы бойынша нормативтік құжаттарымен танысуы.

15.04.

Н.Т.Алипова

3

Әдістемелік бірлестіктерінің отырысы: «қорытынды қайталауды ұйымдастыру. Емтихандық материалды бекіту».

17.04

ӘБ жетекшілері, Ж.Б.Балғабаева

4

5-8, 10 сыныптарының оқушыларымен «бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беру бағдарламаларын іске асыратын білім беру мекемелеріндегі оқушыларды аралық және қорытынды аттестаттау, үлгерімді бақылаудың типтік ережелерімен», мектептегі қорытынды аттестаттаудан өткізу тәртібімен таныстыру бойынша тақырыптық жиналыс өткізу.

20.04.

Н.Т.Алипова, сынып жетекшілері

5

11 сынып оқушыларының жиналысы: «Жауап парақтарын толтыру. ҰБТ тәртіп ережелері. Аппеляцияны өткізу тәртібі».

20.04

Ж.Б.Балғабаева

6

Емтихандар мен ҰБТ өткізілетін, қорытынды қайталауды ұйымдастыру үшін кабинеттерде ақпараттық бұрыштарды ресімдеу.

27. 04 дейін

Пән-мұғалімдері

7

Емтихандар мен ҰБТ өткізілетін, қорытынды қайталауды ұйымдастыру үшін кабинеттерде ақпараттық бұрыштардың дайындығын тексеру.

29.04

Н.Т.Алипова

8

5-8, 10 сыныптарға арналған емтихандық материалдарды дайындау (билеттер)

08.04 дейін

ӘБ жетекшілері, оқу ісінің меңгерушілері

9

Консультациялар мен емтихандар кестесін құрастырып, бекіту.

6.04 дейін

Ж.Б.Балғабаева

10

Мектеп сайтына оқу жылының аяқталуы туралы ақпарат  жариялау.

18.04 дейін

Ж.Б.Балғабаева

11

1-11 сыныптарда оқу жылының аяқталуы және қорытынды аттестаттау тупралы ата-аналар жиналысын өткізу.

18-23.04

Н.Т.Алипова, сынып жетекшілері

12

Таңдау бойынша емтихан тапсыратын 9 сынып оқушыларының тізімін құрастыру.

05.04 дейін

Сынып жетекшілері

13

11 сыныпта апта сайын сынақ тестілеу өткізу.

Әр сәрсенбі сайын

Ж.Б.Балғабаева

14

Қорытынды қайталауды ұйымдастырып, өткізуді тексеру (журналдар, КТЖ, сабақ жоспарлары).

14.05 дейін

Ж.Б.Балғабаева

15

ҚР МОС талаптарын орындауды тексеру: бағдарламаның теоретикалық және практикалық бөлімдерін орындау.

22.05 дейін

Ж.Б.Балғабаева

16

1-4, 5-8, 10 сыныптарды көшіру бойынша педагогикалық кеңес

22.05

Н.Т.Алипова

17

9, 11 сынып оқушыларын емтихандарға жіберу бойынша педагогикалық кеңес.

25.05

Н.Т.Алипова

18

«Соңғы қоңырау» салтанатты жиынын өткізу

25.05

Н.Т.Алипова

19

Көшіру емтихандарын өткізу

27.05-30.05.

Ж.Б.Балғабаева

20

Көшіру емтихандары бойынша және 5-8, 10 сынып оқушыларын келесі сыныпқа көшіру туралы педкеңес.

30.05

Н.Т.Алипова

21

Күзге қалған оқушылармен сабақтар ұйымдастыру.

Күзге қалған оқушыларды қайта аттестаттау.

31.05-13.06.

15.06

Ж.Б.Балғабаева

22

Мемлекеттік емтихандарды өткізу

29.05-09.06

Н.Т.Алипова

23

Негізгі орта білім беру және жалпы орта білім беру курсы үшін қорытынды аттестаттау  бойынша педкеңес.

10.06

Н.Т.Алипова

 

 

 

Орта мектеп курсы үшін

 

мемлекеттік емтихандарды өткізу тізімі.

 

11 сынып

 

2016-2017 оқу жылы

 

 

Мемлекеттік емтихан

Мерзімі

Уақыты

Емтихан өткізуші

1

Орыс тілінен жазбаша емтихан (эссе)

29 мамыр

09.00

Т.В.Семенцова

2

Биология (тестілеу)

2 маусым

09.00

Қ.Қ.Рахимжанова

3

Қазақ тілі (тестілеу)

2 маусым

09.00

З.Д.Шалабаева

4

Алгебрадан жазбаша емтихан

6 маусым

9.00

А.В.Селютина

5

Қазақстан тарихынан ауызша емтихан

9 маусым

9.00

Т.Н.Касаткина

 

 

 

 

Негізгі  мектеп курсы үшін

 

мемлекеттік емтихандарды өткізу тізімі.

 

9 сынып

 

2016-2017 оқу жылы

 

Мемлекеттік емтихан

Мерзімі

Уақыты

Емтихан өткізуші

Ассистенті

1

биология

30 мамыр

09.00

С.С.Жұмасанов

Қ.Қ.Рахимжанова

Б.Ш.Избастинова

2

Физика

30 мамыр

09.00

А.Ж.Аятова

Н.А.Усенов

Е.Ш.Жакупова

3

Орыс тілі

3 маусым

09.00

Т.Ж.Жұмабеков

Ж.Қ.Балғабаева

Т.В.Семенцова

4

Қазақ тілі

6 маусым

09.00

Б.Ш.Избастинова

Айнұр Канзелхан

З.Д.Шалабаева

5

Алгебра

9 маусым

09.00

Н.А.Усенов

А.Ж.Аятова

С.С.Жұмасанов

 

 

 

 

 

Көшіру емтихандарын өткізу тізімі.

 

2016-2017 оқу жылы

 

Мемлекеттік емтихан

Сынып

Мерзімі

Уақыты

Емтихан өткізуші

Ассистенті

1

Ағылшын тілі (ауызша)

5 «А»

27 мамыр

09.00

И.Н.Акауова

В.И.Григорьева

Т.М.Макушева

2

Ағылшын тілі (ауызша)

5 «Б»

27 мамыр

14.00

В.И.Григорьева

И.Н.Акауова Т.М.Макушева

3

Математика (жазбаша)

6 «А»

27 мамыр

09.00

Д.К.Макушев

А.В.Селютина

Д.О.Степанов

4

Физика (ауызша)

7 «А»

27 мамыр

10.00

А.Ж.Аятова

Н.А.Усенов

С.С.Жұмасанов

5

Физикм (ауызша)

7 «В»

27 мамыр

14.00

А.Ж.Аятова

Н.А.Усенов

С.С.Жұмасанов

6

Физика (ауызша)

7 «Б»

27 мамыр

14.00

А.Ж.Аятова

Н.А.Усенов

С.С.Жұмасанов

7

Химия (ауызша)

8 «А»

27 мамыр

09.00

С.С.Жұмасанов

К.К.Рахимжанова

В.И.Тишкин

8

Химия (ауызша)

8 «Б»

27 мамыр

10.00

В.И.Тишкин

К.К.Рахимжанова

С.С.Жұмасанов

9

Қазақ тілі (ауызша)

10 «А»

27 мамыр

09.00

Г.Е.Калымжанова

Айнұр Канзелхан

Б.Ш.Избастинова

10

Биология (ауызша)

10 «Б»

27 мамыр

15.00

К.К.Рахимжанова

С.С.Жұмасанов Т.М.Макушева

11

География (ауызша)

6 «А»

29 мамыр

10.00

В.Б.Сидоров

Т.Н.Касаткина

С.С.Жұмасанов

12

География (ауызша)

6 «Б»

29 мамыр

10.00

В.Б.Сидоров

Т.Н.Касаткина

С.С.Жұмасанов

13

Ағылшын тілі (ауызша)

7 «Б»

29 мамыр

11.00

В.И.Григорьева

И.Н.Акауова Т.М.Макушева

14

Қазақ тілі (ауызша)

8 «А»

29 мамыр

09.00

Г.Е.Калымжанова

Айнұр Канзелхан

З.Д.Шалабаева

15

Биология (ауызша)

10 «А»

29 мамыр

09.00

С.С.Жұмасанов

К.К.Рахимжанова Т.М.Макушева

16

Орыс тілі (ауызша)

10 «Б»

29 мамыр

15.00

Т.В.Семенцова

Ж.Б.Балғабаева

Т.Ж.Жұмабеков

 

 

 

Негізгі  мектеп курсы үшін

 

мемлекеттік емтихандарды өткізу үшін консультациялар тізімі.

 

9 сынып «А»

 

2016-2017 оқу жылы

 

Мемлекеттік емтихан

Апта күні

Уақыты

Емтихан өткізуші

Кабинет

1

Биология

Дүйсенбі

16.00

С.С.Жұмасанов

13

2

Физика

Жұма

15.15

А.Ж.Аятова

8

3

Қазақ тілі

Сәрсенбі

16.00

Б.Ш.Избастинова

10

4

Орыс тілі

Бейсенбі

15.15

Т.Ж.Жұмабеков

7

5

Алгебра

Сейсенбі

17.00

Н.А.Усенов

11

 

 

 

 

Негізгі  мектеп курсы үшін

 

мемлекеттік емтихандарды өткізу үшін консультациялар тізімі.

 

9 сынып «Б»

 

2016-2017 оқу жылы

 

Мемлекеттік емтихан

Апта күні

Уақыты

Емтихан өткізуші

Кабинет

1

Химия

Сейсенбі 

15.15

В.И.Тишкин

15

2

Биология

Сейсенбі

16.50

К.К.Рахимжанова

21

3

Физика

Дүйсенбі 

17.00

А.Ж.Аятова

8

4

Орыс тілі

Дүйсенбі 

16.00

Т.В.Семенцова

20

5

Қазақ тілі

Сәрсенбі

17.00

З.Д.Шалабаева

11

6

Алгебра

Бейсенбі

15.15

Д.К.Макушев

22

 

 

 

Оқу бағдарламаларының мазмұнын жаңарту - ПРОСМОТРЕТЬ

 

«Демалыс-2016» бағдарламасы

 

Аналитикалық хат

 

 

 

«Демалыс - 2016» бағдарламасы №2 Песчан ЖОББМ 6-дан 16 жасқа дейінгі оқушыларына 2016 жылғы 1 маусымнан 31 тамыз аралығына жоспарланған. Бүгінгі күнге мектепте 172 оқушы оқиды, олардың ішінде 1-11 сыныптарда 165 оқушы. Мектеп ауылдық жерде, мәдениетті орталықтардан алыс жерде орналасқан. Жақын жерде ауылдық МҮ, ауылдық әкімшілік, медициналық амбулатория орналасқан.  

 

Мектептің үлкен ауласы бар. Онда:

 

- барлық санитарлық нормаларға сәйкес келетін мектеп ғимараты.

 

- стадион,

 

- спорт алаңы,

 

- үлкен асфальтталған аула.

 

- түрлі өсімдіктер салынған мектеп ауласы.

 

Осының барлығы оқушылардың уақыт өткізуін көңілді етеді. Мектеп әкімшілігі мен педагогикалық ұжым осының барлығын жазғы сауықтыру лагеріне қолданады.

 

 

 

Өзектіліктің негіздемесі және бағдарламаның маңызы.

 

Жаз- оқу жылының аяғы мен келе жатқан жаңа оқу жылы арасындағы көпір.

 

Жазғы лагердің тәрбиелік құндылығы оқушылардың эмоционалды демалыс алуына, денсаулықтарын түзетуге, шығармашылық жағынан дамуына, қарым-қатынас жасау, еңбек етуде.

 

Жазғы демалыс –ол тек қана әлеуметтік қорғаныс қана емес, сонымен қатар баланың шығармашылық жағынан дамуы,баланың діни әлемі мен зеректілігінің баюы, қарым-қатынас, шығармашылық жетістіктер. Жазғы мектеп лагері жұмысының бағыттары – дене-шынықтыру-сауықтырулы, туристтік-экологиялық және еңбектік – танымдық мінезі бар.

 

Біздің мұғалімдеріміз балалардың қарым-қатынасы мен жақсы көңіл-күй көңілді жаз мезгілінің кепілі екендігіне сенімді.

 

Жаз мерзімінде көңілді болу керек екендігімен ешкім де бәсекелесе алмас. Балалрмен жазда жұмыстың негізгісі- жігерлі және жағымды эмоционалды көңіл-күй.

 

Жаз – демалыс, сондықтан барлықтары осы уақытта барлық мәселелерді ұмытып, жақсы көңіл-күйге бөленеді.

 

Жазда балалар бірнеше әлеуметтік рөлдерден шығып кетеді. Осы уақытта тұрақты болған суббординациялық, кооперативті және координациялы байланыстар бұзылып, оның орнына жаңа байланыстар пайда болады. Бала жаңа топтарға енеді. Жаңа статусқа ие болады. Өзінің келбетін ауыстырады.

 

 

 

Бағдарламаны іске асыру формалары.

 

№ п\п

Демалыс түрі

Мерзімі

Жауаптылар

1

Мектеп лагері

1 маусым

 2 маусым

1.06 - 15.06

16.06 - 8.07.

Л.Л.Здоровцова

Л.И. Горбунова

А.Ш.Дюсембаева

Л.В. Кучуркина

А.А.Трофимова

2

Спорт алаңы

Маусым

Шілде

Тамыз

О.Н.Щеглов

М.С.Аленов

А.Н.Красноперов

М.К Балгабаенв

3

Қызығушылық бойынша пәндік клубтардың жұмысы.

Маусым

Шілде

Тамыз

Пән-мұғалімдері

4

Мектеп алаңы

Маусым

Шілде

Тамыз

В.И.Тишкин

К.К. Рахимжанова В.И.Григорьева

В.Б.Сидоров

Т.В.Семенцова

Л.В.Кучуркина

Б.Ш.Избастинова

Л.Р Здоровцова

А.А.Трофимова

З.Д.Шалабаева

5

Туристтік отряд

шілде

В.Б. Сидоров

Т.В.Семенцова

 

                

 

 

ӨЗЕКТІЛІК

 

 

 

 

Мектеп алаңындағы жұмысты ұйымдастыру

2015-2016

 

10 сынып (В.И.Григорьева)

Тегі, аты

Жұмысты өтеу мерзімі

Жауапты

1

Актаев Медетхан

30.05 – 17.06

Тишкин В.И.

2

Амириди Константин

30.05 – 17.06

 

3

Асаев Нурсултан

30.05 – 17.06

 

4

Байгабылова Әсем

30.05 – 17.06

 

5

Жамалиева Аделия

30.05 – 17.06

 

6

Кучуркина Алёна

30.05 – 17.06

 

7

Лапардин Илья

30.05 – 17.06

 

8

Раменский Иван

30.05 – 17.06

 

9

Семенченко Олеся

30.05 – 17.06

 

8 «б» сынып (Л.В.Кучуркина)

Тегі

Аты

Жұмысты өтеу мерзімі

Жауапты

1

Абдувалиева

Татьяна

20.06 – 24.06

Кучуркина Л.В.

2

Арынова

Айжан

20.06 – 24.06

 

3

Артомонов

Артур

20.06 – 24.06

 

4

Байгобылова

Акмарал

20.06 – 24.06

 

5

Баяндинова

Дарина

20.06 – 24.06

 

6

Жукова

Светлана

20.06 – 24.06

 

7

Казачек

Олег

20.06 – 24.06

 

8

Крафт

Эрих

27.06 – 1.07

 

9

Крыжановская

Вероника

27.06 – 1.07

 

10

Конош

Юлия

27.06 – 1.07

 

11

Мухамеджанов

Ильяс

27.06 – 1.07

 

12

Подольский

Миша

27.06 – 1.07

 

13

Темерканов

Бекзат

27.06 – 1.07

 

14

Хомяков

Анатолий

27.06 – 1.07

 

4 а – 6 а – 7 а – 8 а сыныптар

Тегі

Аты

Жұмысты өтеу мерзімі

Жауапты

1

Тайлакова

Альмира

4.07 – 8.07

Семенцова Т.В.

2

Теміртас

Әйгерім

4.07 – 8.07

 

3

Избастинов

Махамбет

4.07 – 8.07

 

4

Зейнилгабиденова

Гульназ

4.07 – 8.07

 

5

Ануварбекова

Амина

4.07 – 8.07

 

6

Жукаң

Русия

4.07 – 8.07

 

7

Жакуп

Мадина

4.07 – 8.07

 

8

Мухамедиян

Әлібек

4.07 – 8.07

 

9

Тайлакова

Амина

4.07 – 8.07

 

 

 

7 «б» сынып (Л.Р.Здоровцова)

Оқушының аты –жөні

Жұмысты өтеу мерзімі

Жауапты

1

Катугина Алина

11.07 – 15.07

Сидоров В.Б.

2

Булатова Эльмира

11.07 – 15.07

 

3

Булатов Елдос

11.07 – 15.07

 

4

Браун Александр

11.07 – 15.07

 

5

Виримеева Светлана

11.07 – 15.07

 

6

Здоровцова Алина

11.07 – 15.07

 

   7

Киблер Виктор

11.07 – 15.07

 

8

Куанышбеков Аскар

18.07 – 22.07

 

9

Қрықбесова Сабина  

18.07 – 22.07

 

10

Мейрамов Темырхан

18.07 – 22.07

 

11

Мокроусова Юлия

18.07 – 22.07

 

12

Нукушев Диас

18.07 – 22.07

 

13

Садыло Ариана                           

18.07 – 22.07

 

6 «б» сынып (А.А.Трофимова)

Оқушының аты-жөні

Жұмысты өтеу мерзімі

Жауапты

1

Асанова Жанна

25.07 – 29.07

Трофимова А.А.

2

Асанов Искандер

25.07 – 29.07

 

3

Байжуманова Елена

25.07 – 29.07

 

4

Квашнина София

25.07 – 29.07

 

5

Киндирова Жамиля

25.07 – 29.07

 

6

Крыжановская Надежда

25.07 – 29.07

 

7

Куанышбеков Асхат

25.07 – 29.07

 
       

10

Ракушина Екатерина

1.08 – 5.08

Рахимжанова К.К

11

Сериков Наурызбек

1.08 – 5.08

 

12

Титченко Дарья

1.08 – 5.08

 

13

Торжко Анастасия

1.08 – 5.08

 

14

Чичмаренко Иван

1.08 – 5.08

 

15

Шайморданова Амина

1.08 – 5.08

 

16

Эбель Владимир

1.08 – 5.08

 

17

Янцен Костя

1.08 – 5.08

 

5 «а» сынып

Оқушының аты-жөні

Жұмысты өтеу мерзімі

Жауапты

1

Подольский Геннадий

8.08 – 12.08

Шалабаева З.Д.

2

Земзюлина Вера

8.08 – 12.08

 

3

Каблуков Евгений

8.08 – 12.08

 

4

Квашнин Денис

8.08 – 12.08

 

5

Кучук Алина

8.08 – 12.08

 

6

Сихварт Виктория

8.08 – 12.08

 

7

Сыздық Мөлдір

8.08 – 12.08

 

8

Темиртас Әлия

8.08 – 12.08

 
       

11

Виримеев Василий

15.08 – 19.08

 

12

Григорьева Снежана

15.08 – 19.08

 

13

Крафт Арина

15.08 – 19.08

 

14

Кривошеин Алеша

15.08 – 19.08

 

15

Башкатов Данил

15.08 – 19.08

 

16

Сапета Анастасия

15.08 – 19.08

 

17

Шилойникова Марина

15.08 – 19.08

 

18

Конош Дима

15.08 – 19.08

 

4 сынып

Оқушының аты-жөні

Жұмысты өтеу мерзімі

Жауапты

1

Байгабылова Акмаржан

22.08 – 26.08

Рахимжанова К.К.

2

Байжуманова Надежда

22.08 – 26.08

 

3

Виндер Максим

22.08 – 26.08

 

4

Гурин Данил

22.08 – 26.08

 

5

Гурин Кирилл

22.08 – 26.08

 

6

Денисов Эрик

22.08 – 26.08

 

7

Жукова Олеся

22.08 – 26.08

 

8

Макушев Илья

22.08 – 26.08

 

9

Раисов Самуил

22.08 – 26.08

 

10

Семенцова Анастасия

22.08 – 26.08

 

11

Терехин Никита

22.08 – 26.08