Психологтың ұсыныстары,кеңестері

4цреф.jpg Баланы қашықтықтан табысты оқыту үшін мектеп психологының ұсыныстары мен кеңестері!

_работы_мозга_на_протяжении_дня.jpg

 

 

Жасөспірімдер короновирус пандемиясы (COVID-19) кезінде өзінің психикалық денсаулығын қалай қорғай алады?

Жаңа (уақытша) нормаға тап жасөспірімдерге арналған 6 стратегиялар

Жасөспірімдер жасы-адам өмірінің күрделі кезеңі, ал коронавирустық инфекция (COVID-19) оны одан да қиын етеді. Мектептердің жабылуына және іс-шаралардың тоқтатылуына байланысты көптеген жасөспірімдер олардың жас өміріндегі көптеген маңызды оқиғалардан, соның ішінде достарымен күнделікті қарым-қатынаста және мектепке барудан бас тартуға мәжбүр. Өмірдің әдеттегі барысы кең тараған аурудың салдарынан өзгеретін және дабыл, көңілсіздік сезетін және өздерін оқшаулап сезінетін жасөспірімдерге есте сақтау керек: олар жалғыз емес. Біз жасөспірімдермен жұмыс істейтін психолог - маман, бестселлерлердің авторы және "New York Times" ай сайынғы басылымының Колумбия-маманы Д-р Лиза Дэймурмен жасөспірімдердің өз бетінше өзі туралы және өзінің психикалық денсаулығы туралы қалай қамқорлық жасайтынын білу үшін әңгімелескен едік.

1. Сіздің мазасыздық мүлдем қалыпты реакция екенін мойындаңыз

Мектептердің жабылуы мен мазасыздану сіздің алаңдаушылық тудырса, сіз жалғыз емес екенін біліңіз. Шын мәнінде, сіз сезінуіңіз керек осындай эмоциялар. "Психологтарға дабыл сезімі - бұл бізге қауіп туралы ескертетін және өзін - өзі қорғау үшін шаралар қабылдауға көмектесетін қалыпты және сау реакция екені бұрыннан белгілі,-дейді д-р Дэймур. - Сіздің мазасыздық сізге нақты сәтте жалғыз дұрыс шешім қабылдауға көмектеседі, мысалы, басқа адамдармен немесе үлкен топтармен уақыт өткізбеу, қолыңызды жуу және бетіңізді тартпаңыз". Мұндай сезімдер сізді ғана емес, басқаларды да қорғауға көмектеседі. "Біз осындай жолмен біздің қауымдастықтың басқа мүшелеріне де қамқорлық көрсетеміз. Біз сондай-ақ бізді қоршаған адамдар туралы ойлаймыз".

COVID-19 айналасында жағдайға байланысты алаңдаушылық өте түсінікті болса да, сіз ақпаратты алуға көз жеткізіңіз "...ЮНИСЕФ және Дүниежүзілік денсаулық сақтау ұйымының сайттарында )немесе сіз басқа да сенімді көздерден алған кез келген ақпаратты тексеріңіз", - деді д-р Дэймур.

Егер сіз ауру белгілері пайда болғанына алаңдаушылық болса, бұл туралы ата-анаңызбен сөйлесуіңіз керек. "COVID-19 - ға байланысты ауру әдетте жеңіл түрде, әсіресе балалар мен жас адамдардың жүретінін есте сақтаңыз",-дейді д-р Дэймур. Сондай-ақ, COVID-19 көптеген симптомдары емделеді.

Д-р Дэймур жасөспірімдерге үлкендерден көмек алу үшін вирустарға байланысты өзінің нашар көңіл-күйі немесе алаңдаушылық туралы сенетін ата-анасын немесе басқа ересек адамды хабардар етуді ұсынады.

Есіңізде болсын: "өзін және айналасындағыларды қорғаудың және жағдайдың бақылауда екендігіне сенудің көптеген тиімді жолдары бар. Оларға мыналар жатады: қолды жиі жуу, бетке ұстамау және әлеуметтік қашықтықты жаттықтыру".
> > Қол жуу жөніндегі біздің кеңесіміз туралы

2. Алаңдату әдістері

"Психологтарға қиын өмірлік жағдайларға тап болған кезде мәселені екі санатқа бөлу өте пайдалы екені белгілі: біріншіден, біз мәселені шешу үшін не істей аламыз, ал екіншісі – біздің бақылауымызға келмейтін нәрсе", - дейді д-р Дэймур.

Қазір көп нәрсе екінші санатқа түседі, бұл қалыпты. Бірақ мәселені шешуге көмектесетін әдіс бар-бұл алаңдату әдісі.
Д-р Дэймур күнделікті өмірде тыныштандыру және тепе-теңдікті алу үшін келесі әдістерді ұсынады: үй істерімен айналысу, сүйікті фильмді көру немесе роман төсегінде оқуға.

3. Достарыңызбен қарым-қатынастың жаңа тәсілдерін табыңыз

Егер сіз достарыңызбен уақыт өткізгіңіз келсе, әлеуметтік қашықтық әдісін қолдана отырып, әлеуметтік желілер – қарым-қатынастың тамаша тәсілі. Шығармашылық көзқарас танытыңыз: Tik-Tok ойынына қатысыңыз, мысалы #қауіпсіз. "Мен жасөспірімдердің шығармашылық әлеуетін жете бағаламаймын, - деп атап өтті д-р Дэймур. - Олар интернетте бір-бірімен жаңа [қарым-қатынас] тәсілдерін таба алады деп ойлаймын, олар бұрын қолданғандардан өзгеше болады".

"[Дегенмен] монитордың алдында және/немесе әлеуметтік желілерде тұрақты уақыт өткізу - ең жақсы шешім емес. Бұл денсаулыққа зиянды, ұтымсыз және қорқыныш сезімін ушықтыруы мүмкін", - деп жалғастырды д-р Дэймур және жасөспірімдерге ата-аналармен бірге өздері компьютер арқылы өткізетін сағат кестесін жасауға кеңес береді.

4. Өзіңіз назар аударыңыз

Сіз жаңа нәрсені үйренгіңіз келсе, жаңа кітапты оқып, музыкалық аспапта ойнай бастағыңыз келе ме? Қазір бұл үшін ең қолайлы уақыт. Өзіне көңіл бөлу және пайда болған бос уақытты пайдалы өткізу жолдарын іздеу-бұл өзінің психикалық денсаулығын ойлаудың нәтижелі тәсілі. "Осындай жағдайларда мен оқығысы келетін барлық кітаптар мен істегісі келетін барлық істердің тізімін құрдым", - дейді д-р Дэймур.

5. Өз сезімдеріңізді тұрыңыз

Ол достарымен іс-шараларға қатыса алмайды, өз хоббимен айналыса алмайды немесе спорттық матчтарға қатыса алмайды. "Бұл-жасөспірімдерді шын мәнінде қуантатын ауқымды шығындар", - дейді д-р Дэймур. Көңілсіздікті жеңудің ең жақсы жолы қандай? Оны өмір сүруге рұқсат етіңіз. "Әңгіме уайымның ауыруы туралы болса, жағдайдан шыққан жалғыз жол-бұл эмоцияны сезіну. Егер сізге қайғылы болса, - өзіңізге қайғыруға рұқсат етіңіз, және сіз өзіңізді жақсы сезінесіз".

Әркім өз эмоцияларын әртүрлі жеңе алады. "Бір балалар өнермен айналыса алады, басқалары өз достарымен сөйлесіп, олармен ортақ қайғы-қасірет бөлісіп, жеке қарым-қатынас жасау мүмкін емес болған кезде бір-біріне деген қарым-қатынас сезімдерін сезінгісі келеді. Біреу азық-түлік банкін толықтырғысы келеді", - деп жалғастырды д-р Дэймур. Сіз жақсы сезінуге көмектеседі не істеу маңызды.

6. Өзіне және басқаларға мейірімді болыңыз

Кейбір жасөспірімдер коронавирустық инфекцияға байланысты мектептегі жарақаттар мен зорлық-зомбылыққа тап болады. "Мұндай бұзушылықтар куәгерлерінің белсенді ұстанымы – жарақаттың кез келген түрін жеңудің ең жақсы тәсілі, - деп атап өтті д-р Дэймур - жарақаттың объектісі болған балалар мен жасөспірімдер ренжісушілерге қарсы тұра алады деп күтпеу керек; керісінше, біз мұндай балаларды достарға немесе ересектерге көмек көрсету және қолдау көрсету үшін көтермелеу қажет".

Егер сіз досының мазақ куәгер болсаңыз, онымен сөйлесіп, қолдау ұсынуға тырысыңыз. Әрекетсіздік адамды бүкіл әлем оған қарсы шықты деп ойлауға мәжбүрлеуі мүмкін және оған дейін ешкім жоқ. Сіздің сөздеріңіз жағдайды жақсартуға көмектеседі.

Есіңізде болсын: қазір біз бөлісетін ақпарат немесе біз айтқан сөздер басқа адамдарға ауыруы мүмкін деп ойлауымыз керек.

BannerFans.com
<BannerFans.com

Яндекс.Ауа-райы

BannerFans.com

Instagram