"Өзін-өзі тану"
Өзін-өзі тану онкүндігі аясында мектепте "балалар, достықта өмір сүрейік" атты сынып сағаты өтті»
____________________________________________________________
3 "Б" сыныбында Өзін-өзі тану сабағы
ҚР Білім және ғылым министрлігінің "Білім беру ұйымдарына "өзін-өзі тану" бағдарламасын оқу-тәрбие үдерісіне біріктіру бойынша пилоттық жобаны енгізу туралы" бұйрығына сәйкес № 2 Песчан ЖОББМ НДО бағдарламасы бойынша пилоттық білім беру ұйымы мәртебесін алды және 2017-2018 оқу жылында осы жобаны енгізу бойынша дайындық кезеңі өтті.
Облыста "өзін-өзі тану" НДО пилоттық жобасы үшін іріктелген барлық оқу орындары көп балалы, аз қамтылған, толық емес, жұмыссыз , жеке тұрғын үйі жоқ оқушылардың болуымен сипатталады.
Біздің мектепте пилоттық жобаны енгізу кезінде 35 педагог болды. Оның ішінде жоғары білімі бар-31, арнаулы орта-4.Жоғары санатты-19 педагог, бірінші санатты-10, екінші санатты - 4, санатсыз-1.Үш педагог "Бөбек" республикалық білім беру орталығында курстық қайта даярлаудан өтті.
Пилоттық жобаның мақсаты білім беру ұйымында жалпыадамзаттық құндылықтарға бағдарланған тұлғаның рухани-адамгершілік дамуына ықпал ететін тұтас тәрбие ортасын құру болып табылады.
Жобаның арқасында біздің мектепте НДО бойынша белгілі бір жұмыс жүйесі қалыптасты.
Өзін - өзі тану мұғалімдері коучинг-сабақтар өткізді, онда өз пәнінің 5 әдістемелік тәсілдерін, сондай-ақ баланың қажеттілігіне, оның даралығына, жас ерекшелігіне бағытталған техниканы көрсетті.
"Өзін – өзі тану" пәнінің мазмұны мен әдістерін және басқа да мектеп пәндерін мектеп пәндері мазмұнының адамгершілік-рухани құндылықтарымен байыту арқылы интеграциялаудың маңыздылығын арттыру мақсатында пән мұғалімдеріне арналған екі облыстық әдістемелік семинар өткізілді.
Жұмыс апталары қуаныш пен махаббат шеңберінен басталды. Қуаныш шеңберінің форматы сәлемдесу, игі істер мен іс - әрекеттерге тілек, Тарихи үзінділер, ұлттық салт-дәстүрлер бойынша театрландырылған шағын қойылымды көздеді. Қуаныш аясында өткен аптаның іс-шаралары үшін грамоталар, алғыс хаттар табыс етілді.
Адамгершілік-рухани тәрбие мәселелерінде мектептің отбасымен өзара іс-қимыл жүйесі өзгерді: ата-аналар жиналысын өткізудің жаңа формалары сынақтан өтті, ата-аналар шығармашылық және зерттеу жобаларына тартылды, отбасылық құндылықтарды анықтау мақсатында іс-шаралар өткізілді.
Оқу жылы бойы оқушылар, педагогтар мен ата-аналар республикалық мониторинг үшін адам мен қоғамның адамгершілік-рухани құндылықтарының деңгейін анықтау мақсатында сауалнама мен тестілеуге тартылды, оның нәтижелері бойынша дайындық кезеңінде жақсы нәтижелер алынды.
Алайда адамның рухани-адамгершілік қалыптасуының барлық міндеттерін жеке алынған пән тіпті оның ІСБ-ға кірігуін де шешпейді. Білім берудің құндылық әлеуетін күшейту үшін қоғамның барлық күштерін: педагогтарды, ата-аналарды, қоғам қайраткерлерін және т. б. жұмылдыру қажет.
Инклюзивті білім беру жүйесін дамыту Қазақстан Республикасында білім беруді дамытудың 2011-2020 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасының басым бағыттарының бірі. Қазақстандық білім беруді жалпы алғанда, психофизикалық даму ерекшеліктері мен денсаулық жағдайын ескере отырып, сапалы білім алуға қолжетімділікті қамтамасыз ететін білім беру ортасын құрмай жаңғырту мүмкін емес. Мектеп алдына мемлекет, қоғам және отбасы қоятын мектептегі білім берудің мақсаты, белгілі бір білім мен іскерлікті алудан басқа, баланың әлеуетін ашу және дамыту, оның табиғи қабілеттерін іске асыру үшін қолайлы жағдай жасау болып табылады.